{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ریوشی ؟...من فکر میکنم ریوشی باشییییییی

ریوشی ؟...من فکر میکنم ریوشی باشییییییی
دیدگاه ها (۲)

حق 🤌🏻🤌🏻

منطق من:

🙃

فکر میکنم... #حق#غمگین

گاهی فکر میکنم....

همونقدر که من بهت فکر میکنمبهم فکر میکنی؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط