{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقط مایه تاسفه.....

فقط مایه تاسفه.....
دیدگاه ها (۰)

خدایا شکرت بابت اسلام......... واقعا شکرت

دانش اموز: اقا اجازه معلم:بلهدانش اموز: ایران بعد از ازادی(ت...

عشق فراتر از رنگه و این فرقه بین عشق و نفرتهالله اکبر

i'am the man💪🏿

واقعا مایه تاسفه که هموار کننده ها حتی نمیتونن یه استادیوم ر...

هعییی شانس مایه

ای بچه مایه داری #غذا #اسمر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط