{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

برنامه دارم وقتی ۱۵۰ تایی بشیم از خودم ویدیو بزارم،نظرتون

برنامه دارم وقتی ۱۵۰ تایی بشیم از خودم ویدیو بزارم،نظرتونه؟
دیدگاه ها (۰)

الان دندون پزشکیم،آقاهه خیلی مهربونههههههه

۱۰۰ تاییی شدیممممممممممممممممممممم🌷✨️✨️✨️🌷

خب ۸۰ تایی شدیمممم خیلی ممنونم※ٰٰٰٰٰٰٰٰٖٖٖٖٖٖٖ͜͜͡͡ گفته بودم...

بچها نظرتونه بیشتر ویدیو های کانال رو حذف کنم بیشتر سناریو ه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط