{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

:(

:(
دیدگاه ها (۱)

#شبتـــون-خـــوش❤

هَر آدمے اِنسان نیستــ

این دیگ چی میگه●_●

#the-walking-deadmy friends use to call me "jesus"فک کنم رقی...

Game over_1

Game over_2

دوست دارم برگردم به دوره ای که رنگ دنیایم شادتر بود ...به رو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط