{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دین و اندیشه elham7766 14735574

دیدگاه ها (۱)

یادت باشه بانو.....

تقصیر من است اینکه تو کم می آیی/هرجا که شوم اسیر غم می آیی/ا...

السلام_علیک_یا_ابا_عبدالله_الحسین

ساعد الله قلبکی سیدتی زینب الکبری 🖤

تو برای من فقط یک اسم نیستی…‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌یاحسین 😭❤️#ستایش_قل...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط