{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گاهـــــی " دلت " ...

گاهـــــی " دلت " ...
از سن و ســـــالت مـــــی گیرد ... !!! میخواهـــــی " کودک " باشـــــی .....!
کودکــــی که ...
به هر بهـــــانه ای ...
به " آغــــــــوشِ " غمخواری ...
پنــــــاه می برد !!!
و ...
آســـــوده " اشک " مـــــی ریزد !!!
ولی ؛
بزرگ ک باشــــی ...
بایـــــــد ... :
" بغض هـــــــای " زیادی را ...
" بی صـــــدا " دفن کنــــــی .....!!
دیدگاه ها (۶)

حتی عادل فردوسیم با آرایش قشنگمیشه

چرا وبه چه علت

.

آدمیزاد موجود عجیبیه؛ برای هدایتش صدوبیست وچهار هزار تا پیام...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط