{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی مشکل است ، آدم بخواهد

خیلی مشکل است ، آدم بخواهد
تمام وقت مراقب خودش باشد تا
آنچه را که احساسش میخواهد به
کسی نگوید .
دیدگاه ها (۰)

جهان را بیخیالچای تازه دم است .

و شب چه کوتاه است برای تمام ناگفته‌هایم .

😞🤍... و‌ چقدر غم‌انگیز است این‌ که آدم بخواهد تمام‌ وقت مراق...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط