{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عاشقانه‌ها usefbakhshi 9817056

دیدگاه ها (۱)

ﺍﺯ ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﺍﯼ ﭘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ : ﭼﻪ ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ ؟ ...

چقدر زیباست این شعر فروغ فرخزاد:ﻣﻦ ﺍﺯ ﺁﻏﺎﺯ نمیﺗﺮﺳﻢﻣﻦ ﺍﺯ ﭘﺮﻭﺍ...

🤍🖇تنها چیزی که منو به این زندگیوصل می‌کنه، دوست داشتنِ توئه.

طُ همون نیمه ی گم شدمی🫀💌🫂

شرایط بهونست. اونی که بخوادت میمونه👌

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط