{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

درد داره بدونی عروسک کسی بودی که اسمش تو گوشیت عِشــــــق

درد داره بدونی عروسک کسی بودی که اسمش تو گوشیت عِشــــــقَم بوده
دیدگاه ها (۲)

-دکتر من خیلی وقته مُـــــردَماز وقتی رفتهــ ...

بهتریـــن خواهر دنیا "مـــرجان"جـــونمدوســـت دارم

چرا ما اینقد تنهاییم؟؟؟؟چرا اونی که میخوای نیست ؟؟؟چرا کسیو ...

درد منو دختری میدونه که داره کم کم از بین میـــره !!

عروسک ما با عروسک شما فرق داره😎

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط