توییت دبیر لنگی "روزنامه قانون" و "بانک ورزش"؛
توییت دبیر لنگی "روزنامه قانون" و "بانک ورزش"؛
برانکو گفت ما حتما قهرمانیم :)
پ.ن:وقتی میگیم استقلال رسانه نداره به این دلیله که اکثریت رسانهها دست دلباختگان تیم حکومتیه
✅ به"ڪانال آنتے لنگی"بپیوندید👇
برانکو گفت ما حتما قهرمانیم :)
پ.ن:وقتی میگیم استقلال رسانه نداره به این دلیله که اکثریت رسانهها دست دلباختگان تیم حکومتیه
✅ به"ڪانال آنتے لنگی"بپیوندید👇
- ۲.۶k
- ۲۴ آبان ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط