{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جیگرم.اونهیوک.تا شب نمیباشم.اما شب همراهی کنید.لایک نمیخو

جیگرم.اونهیوک.تا شب نمیباشم.اما شب همراهی کنید.لایک نمیخوام.فقط میحوام با هم حرف بزنیم.دوستون دارم.بوسسسسسسسسس
دیدگاه ها (۲)

به خدا من اینجوریم.

کسی میفهمه.هیچ غلطی نمیتونم بکنم

منم لالا دارم.شب خوش.

میکروفون وکرد تو چشم عشقم.

نمیخوام لو بری😀لایک کنین شینگیلی نانای های منننندوستون دارم ...

ممنون که لایک می کنید دوستون دارم ❤️

ممنونم که لایک می کنید دوستون دارم ❤️❤️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط