{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایی؟ 😐

خدایی؟ 😐
دیدگاه ها (۱)

بچه‌ هااا دوباره دارم میرم شمال😑نمیخوام برمممممم✨😔💔❤️🥺😭

بچه‌ هااا راستی من از شمال برگشتم

اصکی اجباریواقعا برای همتون متاسفم 💔😔

خدایی

خدایی جووووون

#خدایی #جنگ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط