در زندگےآدمهایےهستند
در زندگےآدمهایےهستند
که سهم مارابرمیدارند
ومیخورند
وآنچه میماند
برایمان اندک است
این آدمهاطلاهستند
پدرومادر رامیگویم
وقتی غم وغصه هایمان
رامیخورند
که سهم مارابرمیدارند
ومیخورند
وآنچه میماند
برایمان اندک است
این آدمهاطلاهستند
پدرومادر رامیگویم
وقتی غم وغصه هایمان
رامیخورند
- ۶۱۰
- ۲۲ دی ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط