همان بالا بمان، لذت ميبرم وقتي همه ب من ميگويند: " تاج سر
همان بالا بمان،
لذت ميبرم وقتي همه ب من ميگويند:
" تاج سرت زيباست....
- ۴۹۱
- ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط