{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش به جای “دلم” گلویم “تنگ” میشد

کاش به جای “دلم” گلویم “تنگ” میشد
هوا نمی ریسید و خلاص
دیدگاه ها (۷)

در دلم، شاعریهمچو شمع شعله می کشدپروانه ی نارنجی من!هر قطره ...

فکر از دست دادنت،،زده منو بی خواب کرده😔😔

قلبم،،،میشه منو خوشحال کنی فقط نزن😔😔🖤🥀

تو عین خیالت نباشه من غمگین نیستم،🥺🥺🥺

لوا ...اصلا حرفی ندارم حالم خرابه کاش میباختیم ولی لوا نمی ر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط