{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

"ɪ'ᴍ ʏᴏᴜʀ ᴛʏᴘᴇ"

"ɪ'ᴍ ʏᴏᴜʀ ᴛʏᴘᴇ"
خدایی تغیر مود رو حال می‌کنید یا نه؟😔🔪
راستی کپشنمونم عوض شددد
دیدگاه ها (۰)

"ɪ'ᴍ ʏᴏᴜʀ ᴛʏᴘᴇ"اینم پروف قبلیمون یکی خواسته بود🤲

"ɪ'ᴍ ʏᴏᴜʀ ᴛʏᴘᴇ"جوجو🤏🎀

ᴢɪᴢɪ ᴘᴀʀᴋ":خب خب فکر کنم امروز یه کاور بزارم براتون خلاصه🤓

ᴢɪᴢɪ ᴘᴀʀᴋ":سلام سلام صبحتون بخیر خوشگلااامن یک شنبه امتحان ر...

بچه‌ها شاید زیاد فعالیت نکنم به خاطر اینکه.....دارم با عرزشی...

دشمن فهمید...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط