{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کیا؟؟😉

کیا؟؟😉
دیدگاه ها (۵۷)

ﺑﺎﺭ ﺁﺧـــــﺮ , ﺩﺳــﺖ ﺁﺧـــــﺮ !🃏 ﻣﻦ ﻭﺭﻕ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺩﻟـــــﻢ ﺑﺮ ﻣﯿ...

ﮔﺎﻫﯽ....                ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻓﻘﻂ ﺑﻨﺸﯿﻨﻢ ﻭ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻨﻢ ﮐﻪ ﺳ...

امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوهء . . .

💔 . . . . . .

کیا رفتن که کیا بمونن!!

MBTI

کیا هیئتن کیا کرببلا.. #کربلاـ#کربلایی_محمدحسین_حدادیان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط