گاهی مملو از فهمیدنی و سرشاری از نتوانستن ؛کاش نمیفهمیدم
گاهی مملو از فهمیدنی و سرشاری از نتوانستن ؛کاش نمیفهمیدم تا در هجوم نتوانستن ها نمی شکستم ؛ لبریز از مهرم اما استوار ؛ من زندگیم را می کنم حتی در سختی ... دیگر برایم مهم نیست چگونه قضاوت میشوم ...چه انتظاری از مردم می شود داشت وقتی حتی پشت سر خدای خود هم حرف میزنند ؟؟؟!!!!
امروز هزاران دلیل برای بدحال بودن دارم ولی زبانم حتی از ناله و شکایت هم قاصر است ؛ چه بگویم که تو مرا میبینی .؟؟؟؟!!!! اینجا همه حرفها بوی دلتنگی میدهد ؛ اینجا فقط دلتنگی و مرگ بهانه نمیخواهد ؛ اینجا آرامشی نیست ؛ خدایا دلم به اندازه تک تک ستارگانت و تک تک قطرات بارانت تنگ است ؛ خودم را غرق کرده ام و دلم را در خودم نابود .... خدایا دستم را بگیر نمیخواهم بیشتر در این منجلاب فرو بروم .....
امروز هزاران دلیل برای بدحال بودن دارم ولی زبانم حتی از ناله و شکایت هم قاصر است ؛ چه بگویم که تو مرا میبینی .؟؟؟؟!!!! اینجا همه حرفها بوی دلتنگی میدهد ؛ اینجا فقط دلتنگی و مرگ بهانه نمیخواهد ؛ اینجا آرامشی نیست ؛ خدایا دلم به اندازه تک تک ستارگانت و تک تک قطرات بارانت تنگ است ؛ خودم را غرق کرده ام و دلم را در خودم نابود .... خدایا دستم را بگیر نمیخواهم بیشتر در این منجلاب فرو بروم .....
- ۹۳۰
- ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط