{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شاید بهم نرسیم ولی خوشحالم‌ کـ یـ قسمت از زندگیم بودی!:)

شاید بهم نرسیم ولی خوشحالم‌ کـ یـ قسمت از زندگیم بودی!:) ♥
دیدگاه ها (۱۰)

اگه مشتام روی دیوارعـ ... خب ب درک:)اگه خون از زخمام میبارعـ...

هیچکی مث من دوسش نداشت:) ♥

ینی ۲۰ متر کافیهـ؟:)

S🥺ولی از رفتنت خوشحالم یه مایه ی شرمساری برای زندگیم بودی

تولدت مبارک سینا جون شاید خودت ندونی ولی بودن تو کلی دوست خو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط