{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

امشب چه گوه بود:|

امشب چه گوه بود:|
حالا باز ما انلاین بودنمون رو ثابت کردیم:|
دیدگاه ها (۳)

ما به این وضعیت ویسگون اعتراض داریم لطفا رسیدگی کنین اقای چک...

وااااااااااااایی جییییییییییییییییییغ بلاخره درست شد ویس:))

حااااااااااظررررر

ویسگون گاو است. :|

#وونیونگ_از_چان_معذرت_خواهی_کن

بفرمایید حالا ثابت شد که دروغ نگفتم🙂💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط