{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

📌 چه رسم بدیست:

📌 چه رسم بدیست:

♦ ️ محبتت رامیگذارند پای احتیاجت،

♦ ️صداقتت راپای سادگیت،
سکوت را پای نفهمیت،

♦ ️نگرانیت راپای تنهاییت،
و وفایت را پای بی کسی!
‌ ‍‌‌ ‍‌ ‌ ‍‌‌‌‌‌‌

.::
دیدگاه ها (۲)

⚫ ️🗯 از بس کــه دوســتت دارم فکر می‏ کنم دیگر هیچ دوست داشت...

#عاشقانه

#عکس نوشته#عاشقانه

❤️‍🩹چه رسمی ست آخر !!!محبتت را میگذارند پای احتیاجتصداقتت را...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط