{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🤣🤣

🤣🤣
بچه های کلاسمون به معلم زبانمون میگن پلنگ صورتی چون همیشه صورتی میپوشه🤣
دیدگاه ها (۴)

نزکو چان

یه سوال چرا بعضی اسکل ها میان نزوکو را با سانمی شیپ میکنن؟

....

ناناز

من ریدم به این زندگی با نصف بچه های کلاسمون دعوام شد(-"-;) #...

محتوایی که معلم کار و فناوری میخواد💔کم مونده بگه برید هواپیم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط