{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بروبچ من الان درحال حاظردارم میرم اون دنیا

بروبچ من الان درحال حاظردارم میرم اون دنیا
چشام داره تارمیشههههههه
دیدگاه ها (۸)

خدامن چقدبدممممممم چقددددددد

.....

شمع تولدامسالم روقبرمههههجیییییییییییییییییییییییییییییییییی...

باااااااااای(:

من که میرم اون دنیا سید😃💔

کی دوست داره الان توی اون قطار‌باشه ؟😊😊

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط