{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

باتو هستم.

باتو هستم.
خودت میدونی ک
دیدگاه ها (۰)

خودت میدونی با توام ،میدونی؟

بچه ها دارم یه ارت از کراش اعظم میکشم اونجا ک گفته بودم ولی ...

تولد فسقلی منه امروز:{خوشحالم که باهات آشنا شدم..ک*صخار هرکی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط