{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پیتزا..

پیتزا..
چند شب پیش
منو اقامون:)))
دیدگاه ها (۴)

شام چند شب پیش..من+آقام

ذرت مکزیکی..امروز:))

#چـآلشـ#✓معرفیـــ✓◀ﺍﺳمـ: نــفس◀تعداد برادر : یک :)◀چَندمینـ...

◾◼⬛خـــــدا مَـغز منـ دیگـه کشش نداره✖نـــــســـــل مـــــنـ...

(هر شب منو دلتنگیام)

هنوزم فکرت منو شب گرد خیابون میکنه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط