{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و اینم بگم که چون فونت فارسی ندارم اینجوری نوشتم پیدا کنم

و اینم بگم که چون فونت فارسی ندارم اینجوری نوشتم پیدا کنم فارسی مینویسم
دیدگاه ها (۰)

خیلی وقته پست از بیلی نزاشتم🥺❤️

لایک کامنت و فالو یادتون نره عجقا❤️❤️

😂😂😂😂

منو دوستم وقتی میخوای جلوی کراشم با کلاس باشیم😂😂😂

از این گوگولی...اهم یعنی ددی هیون چند پارتی مافیایی مینویسمگ...

دلم میخواد اسمات بنویسم اما ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط