عاقا من از همین تریبون بهمه اونهایی که قصد ازدواج دارن و
عاقا من از همین تریبون بهمه اونهایی که قصد ازدواج دارن و میخان برن خواستگاری یا خواستگار میخاد واسشون بیاد
تبررررررریک میگم
ان شاالله زیر سایه پروردگار و در پناه قرآن خوشبخت و عاقبت بخیر بشن..
نیگا نکن بگو
الههههههههههههههههههی آمین
که یه روزم تو همین روزا قسمت خودت شه
(*^_~*)
تبررررررریک میگم
ان شاالله زیر سایه پروردگار و در پناه قرآن خوشبخت و عاقبت بخیر بشن..
نیگا نکن بگو
الههههههههههههههههههی آمین
که یه روزم تو همین روزا قسمت خودت شه
(*^_~*)
- ۲۸۲
- ۰۲ خرداد ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۲۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط