{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به خیال کدامین آرزو ، صفای با تو بودن را از ما گرفتی ای ب

به خیال کدامین آرزو ، صفای با تو بودن را از ما گرفتی ای بی معرفت
دیدگاه ها (۱)

برو دست خدا ...

بی وفا!!ایـن روزهـا نـه مـجـالـی بـرای دلـتـنـگـی دارم و نـه...

عشق من و تو ...

تنهایی ...

.ای صفای قلب زارم🥺❤️‍🩹هر چه دارم از تو دارم....#امام_رضا🌱

ای صفای قلب زارم هرچه دارم از تو دارم🥺🤍✨#الهم_عجل_ولیک_الفرج...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط