{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زندگی با طعم #ما

زندگی با طعم #ما
دیدگاه ها (۲)

زندگی با طعم #ما

#زندگی_با_طعم_ما

هر کجا که بتونم ذره ای طعم زندگی رو بِچِشَم🌿:>

اگر شما یک سیب بد طعم را خورده باشیدمیتوانید طعم یک سیب خوب ...

بعداوخیری دراین زندگی نیستزندگی طعم ورنگی ندارهداغ پشت داغیا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط