{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدا میگه:

خدا میگه:
"وَ تُعِزُّ مَنْ تَشاءُ وَ تُذِلُّ مَنْ تَشاءُ"

یعنی عزت و ذلت تو دست منه.

بعد تو می‌ترسی بقیه زمینت بزنن؟
دیدگاه ها (۸)

#کورد#

.

نه به انتظار کسی نه انتظاری از کسی عزت ذلت ثروت و نعمت به دس...

اسلاید های طنز

✨️🇮🇷#کلام_شهید « پروردگارا مرا ببخش که نتوانستم بنده ای خوب ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط