{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چی بگم اخه به قول دوستمون کسی نیست از مرز تفکرمون محافظت

چی بگم اخه به قول دوستمون کسی نیست از مرز تفکرمون محافظت کنه
دیدگاه ها (۱)

دلم چه بیقراره شب و روز نداره

.

لوسی لوسی لوسی

.

چی بگم...... خوشم اومد گفتم منم بزارم.... اصکی از این دوستمو...

اخه من چی بگم...

اخه من چی بگم😐😑

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط