{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلم میخاد بیای بریم یه جای دور،تنهایی باهم شیر کاکائو بخو

دلم میخاد بیای بریم یه جای دور،تنهایی باهم شیر کاکائو بخوریم :)🤎
دیدگاه ها (۰)

ولی اگه میخای منو خوشحال کنی با شیر کاکائو بیا پیشم ؛)🦦

یه شیر کاکائو همیشه تلخشم خوشمزه میشه 🥺:)

وایب گربه🥺🤌🏻

سلام سلام خوشملام :)مرسی بابت حمایت هاتون 🥺🙃♥️#حمایت_ها #دوس...

دلم یه دوست خوب میخواد که بریم باهم قهوه بخوریم:))

دلم خواست برام قهوه بگیری باهم بخوریم پولقهوه را خودم بدم اخ...

نمیدونی چقد دلم میخاد یه روز بدون اینکه به کسی بگم برم :)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط