{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

}{}آهای صدای گیتار**آهای قلب رو دیوار{}}

}{}آهای صدای گیتار**آهای قلب رو دیوار{}}
دیدگاه ها (۱)

عکس هنری/درخت و دختر °°°

زخمتو بذار خودش خوب بشه//نولاو

راه رفتتی رو باست رفت@هرچه زودتر بهتر{{}}

خواننده محبوب**کاور آهنگ برزخ/رضا@یزدانی عزیز

گیتار برقی رو خیلی دوست دارم اما کسی که گیتار برقی می‌زنه رو...

میتونی احساس کنی؟...خودت رو نه...صدای قلب خودت...میتونی بشنو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط