{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دَرِ پشت بومِ یا دیده بانی!؟ 😐 😄

دَرِ پشت بومِ یا دیده بانی!؟ 😐 😄
دیدگاه ها (۱۱)

تبلیغ نوشابه فانتا در لبنان 😄

_ وااااای ... همش پسته میخورن ... به اینام میگن فک و فامیل ؟...

آخر شباهت 😐 😄

وقتی انگشت ڪوچیڪه ی پای ماهی قرمز میخوره به پایه ی تُنگ 😐 😄

ترس که هیچ تازه میریم پشت بوم برا دید و بازدید(گودرت)🤣

خیلی هم مامان خوبیم 😒😒فقط پرتش میکنم از بالا پشت بوم همین

بچه ها تا سه شنبه فکر کنم دوباره جنگ شروع شه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط