{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بدیت اشتم جرح……. جنـــــک نویت تروح؟؟؟؟

بدیت اشتم جرح……. جنـــــک نویت تروح؟؟؟؟
دیدگاه ها (۶)

یگولون الحلم تفسیره بلمکلوب!!!!حلمت شگد اکرهک ونته فسرهه؟؟؟؟

♡هوا دو نفرس ...ولی من ی نفر...روز بارونی هم شده مایه ازارم....

انی بکد رحمة الله الک مشتاک… وجذب فد یوم تخلص رحمة الله

کاش وقت عمرم از همین دقیقه تمام شود کاش

- اگه هزار تا خوبی کنی ، آدما از یک بدیت حرف میزنن!ꔷ͜ꔷ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط