اگر حقوقی که فقط بخوری و بخوابی ،کافیه
اگر حقوقی که فقط بخوری و بخوابی ،کافیه
کار نیست، در گذشته اسمش برده داری میگزاشتن
▫️
🕯
کار نیست، در گذشته اسمش برده داری میگزاشتن
▫️
🕯
- ۵۱۲
- ۰۵ فروردین ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط