{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگر حقوقی که فقط بخوری و بخوابی ،کافیه

اگر حقوقی که فقط بخوری و بخوابی ،کافیه
کار نیست، در گذشته اسمش برده داری میگزاشتن

▫️
🕯
دیدگاه ها (۰)

😡 من جای همه پدرهایی که جلوی بچه هاشون شرمنده شدن و به خاطر ...

نیاز به گل کادو نیست اونی که نمیزاره ناراحت بخوابی کافیه🫠.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط