{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقط برای گاز😉

فقط برای گاز😉
دیدگاه ها (۲۲)

ی وقت نگی نرو هاااا😅

نمی دانم چ سریست یک هو میگرد دلم برایش!

😐 😐 😐

کدومشم!؟

*📊قیمت گاز برای اروپایی‌ها حالا چقدر تمام می‌شود؟*@Hamshahri...

تمسخر منطق عجیب آمریکا برای حمله به ایران

🔰 در پی افزایش دوباره بهای گاز مصرفی به صورت عمدی برای انتقا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط