{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعضی وقتا

بعضی وقتا
چیزی مینویسی فقط برای یه نفر
اما دلت میگیره
وقتی میبینی همه خوندنش
جز همون یه نفر.
دیدگاه ها (۳)

بگییییییدددد

ال̀́ن̀́اس̀́ ک̀́ـ ال̀́أش̀́ج̀́ار̀́ ک̀́ل̀́م̀́ا ع̀́ام̀́ل̀́ت̀́ه̀́...

"عزیزبودن جرم نیست،، امتیازیست که"تو"درقلب من داری و خیلی ها...

بعضی وقتا کنار یک نفر، میتونی دنیارو فراموش کنی..

وقتی دلت میگیره به کی زنگ میزنی ؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط