{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و اخرین تصویری که به دست من رسیده از دیشب :)

و اخرین تصویری که به دست من رسیده از دیشب :)
دیدگاه ها (۱)

اب قند لطفا *__*

جواب گوتی به توییت پیکه و تساوی دیشب بارسلونا D:

دیشب چون برنامه طنز بود برونا کلا داشت میخندید -__- :|

دیشب :)

پلاکاردی که دیشب دست مردم پاکدشت بود.#ارسالی

پلاکاردی که دیشب دست مردم پاکدشت بود.#ارسالی

پلاکاردی که دیشب دست مردم پاکدشت بود.#ارسالی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط