{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاری نکنیم...

کاری نکنیم...
که آدمای ارزون. برامون گرون تموم بشن!
#دپ
دیدگاه ها (۱)

#پروفایل_شاخ

#ست_لباس

#عکس_نوشته

کدوم ماهی؟!#شخصیت_شناسی_بر_اساس_ماه_تولد

همه چی گرون بود فقط زندگی ما ارزون بود داره تموم میشه #ایران...

از ادمای ارزون توقع نداشته باشه...

غصه ها برامون رایگانه، شادی برامون گرون تموم میشه🙂❤️‍🩹#Jam #...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط