{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آدمها!!!

آدمها!!!
ساعت شنی نیستند
که سر وتهشان
کنےدوباره
از اول شروع شوند
آدمها!!!!
گاهے تمام می شوند...
مواظب دل آدمها
باشیم.....❣
دیدگاه ها (۲)

زندگی مانندبازی دومینو است!هرگز ازافتادن بقیه شادنشو، چون‌که...

آدم‌ها ساعت شنی نیستندکه سر و تهشان کنی دوباره از اول شروع ش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط