کاش میشد همه خاطرات دوران کودکی و نوجوانی را مثل این عکس
کاش میشد همه خاطرات دوران کودکی و نوجوانی را مثل این عکس تکرار کرد!!
13فرودین 1357بود یعنی 10ساله بودم
رفته بودیم باغمون سیزده بدر
درجایی گود وپرازعلفهای بلند بود رفتم اونجا به داداشم گفتم همیجا یه عکس ازمن بگیر
مرحوم پدرم گفت جاقعطیه که بری اونجا عکس بگیری؟
بهم برخورد وبحساب قهرکردم رفتم بالای درخت شاه توت واین عکس را داداشم ناخواسته ازمن گرفت،
هفته پیش وقتی رفتم چاپشلو باغمون زیرسایه درخت نشستم ویاد این عکس وخاطرات13بدر افتادم
بعد رفتم روی همان درخت به داداشم گفتم بیا گوشی را بگیر بعد38سال خاطرات منوتازه کن که این عکس را ازمن گرفت،
وپسرم که الان 10سالش هستش درست سن اون موقع من
کنارم بود گفت بابا من میرم بالای این درخت عکسی به یادگار بگیر، وگفت انشاالله 38سال دیگه هم بیام اینجا عکس بگیرم
لحظاتتون خوش باد
95/5/26
15:06
13فرودین 1357بود یعنی 10ساله بودم
رفته بودیم باغمون سیزده بدر
درجایی گود وپرازعلفهای بلند بود رفتم اونجا به داداشم گفتم همیجا یه عکس ازمن بگیر
مرحوم پدرم گفت جاقعطیه که بری اونجا عکس بگیری؟
بهم برخورد وبحساب قهرکردم رفتم بالای درخت شاه توت واین عکس را داداشم ناخواسته ازمن گرفت،
هفته پیش وقتی رفتم چاپشلو باغمون زیرسایه درخت نشستم ویاد این عکس وخاطرات13بدر افتادم
بعد رفتم روی همان درخت به داداشم گفتم بیا گوشی را بگیر بعد38سال خاطرات منوتازه کن که این عکس را ازمن گرفت،
وپسرم که الان 10سالش هستش درست سن اون موقع من
کنارم بود گفت بابا من میرم بالای این درخت عکسی به یادگار بگیر، وگفت انشاالله 38سال دیگه هم بیام اینجا عکس بگیرم
لحظاتتون خوش باد
95/5/26
15:06
- ۷۰۴
- ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط