{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نوچ کسی نمیفهمه....

نوچ کسی نمیفهمه....
دیدگاه ها (۲۲۰)

یوهوووو اومدم...

-🍁 -دیدی ؛آرام ، آرام ، آرام…دلمان به بی کسی ،صدایمان به سکو...

....

نوچ نوچ نوچ نوچ نوچ نوچ نوچ نوچ نوچ نوچ نوچ ...واقعا چطوری م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط