{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با مسی در نیفت!

با مسی در نیفت!
سلام :) دو روز نبودم عکسا رو هم فردا میذارم ، این عکسم که حقش بود مرتیکه روانی، یه سری میگن به خانواده مسی توهین کرده لیو هم که رو خانواده حساس یه کله زدن بعد گردنو گرفت ، حالا راسته یا نه رو نمیدونم ولی هرچی بود حقشه مرتیکه ، کلا نباید با مسی درافتاد (∩_∩)
شب خوش
دیدگاه ها (۱۲)

سلام جشن سه گانه نیوکمپ#M10

جشن سه گانه نیوکمپ#M10

بله دیگه نکنید

شماره ی ژاوی به دنی الوز رسید.دنی در اینستاگرام:."در زندگیم ...

✦ ᎒ 🏷️ ܸ بکهیون یکم پیش ویورس لایو بود و‌ حرفهای جدی و مهم...

اگه می خوایین پارت دو هم بزارم چون هنوز همش رو نگفتم

PT:5

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط