{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

منو قضاوت نکن.تو نمیتونستی نصف چرت و پرتایی که توش بودمو

منو قضاوت نکن.تو نمیتونستی نصف چرت و پرتایی که توش بودمو تحمل کنی
دیدگاه ها (۱)

من آدم گوگولیم ؟ هرگز ندیده قضاوت نکن .برات گرون تموم میشه.....

گجو و موزان

نکن انکار...))سلام قشنگم خوشحال میشم منو لایک کنی و ازم حمای...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط