سلام دوستان
سلام دوستان
وقتی اومدیم اینجا ، ثبت نام کردیم ، پیمان خواهر و برادری بستیم .
یه سری اتفاقاتی که اخیرا افتاد . باعث شد تا بعضی ها باهم مشکل پیدا کنن !!!!!
چرا ؟؟؟
مگه ما باهم خواهر ، برادر نیستیم !!!!
تو رو خدا بیاین تمومش کنیم !!!
دنیا دو روز ، ارزش نداره به خاطر یه سری از حرفا رفاقت هامون رو از بین ببریم !!!!
ازتون خواهش میکنم ، اینجا اگه با کسی مشکلی دارین ببخشیدش و تمومش کنین !!!!
بیاین باهم برای بالا بردن کیفیت برنامه تلاش کنیم .
ممنونم دوستان میدونم روم و زمین نمیندازین
کامنت بذارین تا اگه با کسی مشکلی دارین ، همین جا تموم بشه
برادر کوچک شما
دکتر 00
وقتی اومدیم اینجا ، ثبت نام کردیم ، پیمان خواهر و برادری بستیم .
یه سری اتفاقاتی که اخیرا افتاد . باعث شد تا بعضی ها باهم مشکل پیدا کنن !!!!!
چرا ؟؟؟
مگه ما باهم خواهر ، برادر نیستیم !!!!
تو رو خدا بیاین تمومش کنیم !!!
دنیا دو روز ، ارزش نداره به خاطر یه سری از حرفا رفاقت هامون رو از بین ببریم !!!!
ازتون خواهش میکنم ، اینجا اگه با کسی مشکلی دارین ببخشیدش و تمومش کنین !!!!
بیاین باهم برای بالا بردن کیفیت برنامه تلاش کنیم .
ممنونم دوستان میدونم روم و زمین نمیندازین
کامنت بذارین تا اگه با کسی مشکلی دارین ، همین جا تموم بشه
برادر کوچک شما
دکتر 00
- ۴.۰k
- ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
دیدگاه ها (۱۰۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط