{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

.تبارک الله احسن الخالقین

.تبارک الله احسن الخالقین
دیدگاه ها (۱)

.

.

.

.

فتبارک الله احسن الخالقین😍🥰

اینجاست که باید به خداگفت ،، (فتبارک الله احسن الخالقین )

خدا قربونش برم انقدر کامل آفریده منو هیچ نیمه گمشده ای ندارم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط