{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اه یه یارویی اومده ریده تو عصابم

اه یه یارویی اومده ریده تو عصابم
از نصف پستام کپی کرده بعد میگه من کپی نکردم هنوز پرو هم هست
دیدگاه ها (۹)

خیلیییی عالیییییی👌🏻🤣🤣🤣🤣🤣

هعیییییییییییییییییییییییییییییمانده ام تک تنها؟! "هیچ دوستی...

سونیک کوشولو موشولو 🫠🎀✨🫰🏻

گجو و موزان

پرستار اورژانس ساعت ۳ نصف شب زنگ زده و میگه فلان تست رو داری...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط