{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واسه ویسگونیااااا...

واسه ویسگونیااااا...
دیدگاه ها (۴)

hanooz taghdim be ...

اینمــ اخرشــــ.......حالا که رفته :'( :'( :'( :'( :'(

ye shal kharid hanoo daram ....:'(

@hhanhhana89ssun بانو من عاشقتم پروانه میشم واسه ی شمع واسه ...

واسه من شیرینه واسه تو تلخ .......

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط