{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خخخخ تجربه هردو طرف رو داشتم

خخخخ تجربه هردو طرف رو داشتم
دیدگاه ها (۲)

بدون شرح!!!

ادم ها یک روز میمیرند بعضی ها هم هر روزفاصله چندانی نیست اما...

خخخخ

راس میگه والا

من تجربه داشتم بلاک شم از طرف پسر شما چی؟

من تجربه شو داشتم امیدوارم شما این تجربه رو نداشته باشید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط